1.1. Objednávky, obsahující zboží, které je fyzicky skladem, jsou expedovány dle následujících kritérií:
2.1. Způsob přepravy zavisí na výběru kupujícího. Pro přepravu zboží využívá prodávající služeb České pošty nebo služeb výdejních míst Zásilkovny:
2.1.1. Česká pošta zpravidla doručí zásilku na uvedenou adresu do dvou dní od odeslání zásilky prodávajícím. Kupující obdrží po expedici objednávky e-mail s číslem zásilky a přímým odkazem pro sledování zásilky. Zásilky je také možné sledovat pomocí Sledování zásilek (Track & Trace) po ručním zadání čísla zásilky.
2.1.2. Zásilkovna doručí zásilku na výdejní místo dle Vašeho určení ve většině případů do druhého dne od odeslání prodávajícím. Kupující obdrží po expedici objednávky e-mail s číslem zásilky a přímým odkazem pro sledování zásilky. Zásilky je také možné sledovat pomocí odkazu Sledování zásilky po ručním zadání čísla zásilky.